15 Ekim 2016 Cumartesi

Mim 2 | Bu Yazın Favorileri-Teşekkürler Esma Tezgi :)

Herkese Merhaba Bugünün 2. Mimi Oldu :) Esma'nın Güzel Mimini Buradan Bulabilirsiniz :)

1) Bu yaz okuduğun en güzel kitap? 
Beth Revıs'ın Bir Milyon Güneş

2) Bu yaz okuduğun sana hayal kırıklığı yaşatan kitap?
Bu yaz okuduğum kitapların hiç birinde hayal kırıklığına uğramadım :)

3) Yaz izlediğin en güzel 3 film?
Lucy
Yetimhane
Galaksinin Koruyucuları vol 1
4) Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?
John Newman-Love Me Again

5) Bu yazı 1 kelime ile tarif et 
Kısa.. :)

Teşekkürler okuyan herkese sıra mimlediğim bloggerlara geldi :)

Destino
Deeptone
Yağmur Tozu
Okyanus Arsel
Gazeteci N.G

10 yorum:

  1. baksanaaaaa, birilerini mimlediğin zamaaaan mimlediğin kişilere tek tek gidip söylemen lazım amaaaaa unutmaaaaa bak ben rastgele gördüm şimdi.

    YanıtlaSil
  2. heeey yaptım bak şimdi miminiiii :)

    YanıtlaSil
  3. En kısa zamanda yapacağım :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim ama ben bu mimi geçen hafta yaptım :)

    YanıtlaSil