29 Ekim 2016 Cumartesi

Mim-4 | Mucizeleer

Herkese tekrar bir mimden merhaba :) Destino beni mimlemiş buradan onun miminede gidebilirsiniz. Bu güzel mim için ona teşekkür ederim :)


1) Mucizelere inanırmısınız? Neden?
Bilmem inanırım galiba en büyük mucize zaten Musanın denizin ortasından geçmesi değilmi?
İnanırım hayatta mucizelere yer vermemiz gerekir.
Hayatta heran herşey olabilir :)

2) Şuan bir mucize olsa ne isterdiniz?
Keşke bir mucize olsada bu mimden sonra çok ünlü bir blogger olsam :))))

3) Bu kişi/olay/yer benim mucizem dediğiniz bir şey varmı?
Kendi ailemin çocuğu olmam ve müslüman olmam en büyük mucizemdir.

Sıra mimlemeye geldi etiketlemesemde herkes bu mimi yapabilir :)


Eveet bu kadar :))

19 yorum:

  1. Öncelikle cevapladığınız için teşekkür ederim. Beni de mimlemişsiniz çok kibarsınız :) Ama bu mim'i Semanur Kök ile beraber başlatmıştık zaten :)) Cevaplarıma bloğumdan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Umarım ünlü bir blogger olursunuz efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım efendim ,sağolun güzel yorumunuz için :))

      Sil
  3. Son soruya verdiğiniz cevaba bayıldım 😇

    YanıtlaSil
  4. Son cevap gerçekten çok ilginç 😊😊 Mimin için çok teşekkürler bu da bir ilk tabi :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel cevaplar Son farklı olmuş Mim fobim var benim biliyormusun ??? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mime etiketliyorum ozaman :)))

      Sil
    2. Etiketleme :( Çok teşekkür ederim Mim için ben yapamayan tarafındayım gerçekten :( Layık bulmuşun mimlemişin ama sen beni azad et :(

      Sil
  6. Ayy çok güzel cevaplar. Mucizeleriniz gerçek olsun efendim :)
    Yarın cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim. Cevapların çok güzel çok yerinde son soruya bende aynı cevabı verirdim heralde en kisa zamanda yapmaya çalışacağım inşaallah.

    YanıtlaSil
  8. Hayat başlı basına bir mucize ki zaten. İki numaralı dilek gülümsetti beni. İnşallah bir gün olur diliyorum bende. :)

    YanıtlaSil
  9. mucizelere inanmayan bir ben varım galiba, herkes evet demiş :))

    YanıtlaSil